اس ام اس عاشقانه جدید سری 3
نوشته شده توسط : لقمان خرمي

اشک خیمه زده بر صفحه ی چشم نگرانم
چنـد روزیسـت که دلواپسـم و بـد نگرانم
کوچه از رهگذر سرد غمت زار و گرفته ست
شب بی تابش ماه روی تو برده امانم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کمی از غصه هایم یاد بگیر که وقتی بودی با فکر رفتنت و وقتی رفتی با فکر بر نگشتنت همراه من ماند!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آهای همیشگی ترینم
تمام فعلهای ماضیم را ببر
چه در گذر باشی چه نباشی
برای من
استمراری خواهی بود
….من هر لحظه تو را صرف میکنم..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ماکه همسایه ی اشکیم
ولی با دلِ تنگ
گر لبی خنده زند
یاد شماییم همه شب

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر به یادت نمی ایم دلیل فراموشی تو نیست…من ترس از ارتفاع دارم..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

رُخ به رُخ که شدیم
من مات شدم… !
و تو چون پادشاهی که
از اینگونه فتح ها را زیاد دیده است
بی اهمیت ، رد شدی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای معنی انتظار یک لحظه بایست
دیوانه شدن به خاطرت کافی نیست؟
برگرد نگاهم کن و یک جمله بگو
تکلیف دلی که عاشقش کردی چیست؟






:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 12 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: